joi, 4 noiembrie 2010

Mă mai enervează


Ma enerveaza sefu', ca nu stie ce vrea.

Ma enerveaza ca redactorii TG Romania sunt muisti.

Ma enerveaza ca vreau sa ma duc la un concert si n-am bani.

Ma enerveaza cand lumea ma freaca pe scoarta cerebrala cu o bucata de smirghel.

Trimis de Ferruccio



Ma enerveaza cand ma duc la scoala ca sa fac prezenta si atat.

Ma enerveaza ca vine iarna

Ma enerveaza oamenii, care au ceva de zis la adresa ta si o fac printr-o a 3-a persoana, sau cand nu esti tu de fata

Trimis de Anonim



Mă enervează o anumită oră de la școală, oră la care profa e paralelă cu materia, face oră cu noi doar ca să-și primească salariul și mai are și pretenții ba chiar cere respect. S-o fut în gât

Trimis de mine



Ma enerveaza ca tre'sa ma duc sa imi platesc intretinerea

Trimis de Mirei



ma enerveaza ratatii care se dau smecheri mari si tari pana o iau prima data si sobolanii care se cred buricu pamantului cand au pe cine sa cheme, sa sugeti pula!

Trimis de Anonim



Ma enerveaza cand ma oparesc la cur.

ma enerveaza cand ma cac si n-am hartie

Trimis de Anonim



Mă enerveaza:

- ca tot timpul ma cert cu prietena

- ca nu este nimic bun la televizor

- ca marti nu a aparut Dr House

- ca profesorii is incompetenti in ziua de azi si iti pretint jdemii de cacaturi pe care oricum nu le faci ca n-ai de ce pt ca is niste cacaturi

- ca nu mi-am facut curat in camera azi

- ca maine e vineri

- ca Pitong

- ca port un numar prea mare la papuci

- pentru ca uite asa

- pentru ca am prea putini rami

- pentru ca mai am de asteptat inca 6 luni pana imi iau permisu` de conducere

- pentru ca s-a dat ceasu` cu o ora inapoi

- pentru ca nu ma mai suport

- pentru ca e destul ca nu mai am ce scrie si maine

Trimis de Petrovici

Un comentariu: