vineri, 19 noiembrie 2010

bun, ma enervează blondele. le urăsc, îs proaste şi cel mai enervant e că nu există bancuri cu blonde toate fiind adevărate. e aiurea. mă enervează, am una care mă fute la icre regulat şi nu mă lasă naibii în pace. mă enervează că trebuie s'o mai suport o grămadă de timp şi mă enervează că fac parte dintr'un colectiv aiurea, lipsit de toată fantezia şi mă enervează nu gândesc toţi la un loc nici cât sorămea.. până aici nimic nu'i aşa rău, partea proastă e că şi ea e blondă.. si totuşi mă enervează ca lumea e proastă.. şi că am nervi şi'mi vine să fut orice de pereţi. multumesc, ma simt mai bine

Şi mă mai enervează că mâine dau teză. n'am chef. şi profa e o cretină cu păr de 7 cm pe picioare. căcat, îţi vine să dai afară când o vezi în fusta.

Nervii lui Porcelain Face x.x



Mă enervează că n-am avut azi de halit la școală. Damn

Nervii mei



Ma enerveaza oamenii care mint.
Ma enerveaza ca nu am chef de nimic.
Ma enerveaza babele/mosii de pe 25.
Ma enerveaza ca n-am bani.
Ma enerveaza cand nu pot sa imi ajut prietenii.
Ma enerveaza "oamenii" din l.i.a.c - Liceul industrail de alimentatie cu curve !!!
Ma enerveaza directoarea.

Nervi anonimi



Ma enerveaza cnd sun pe cineva si imi inchide,si nu ma mai suna inapoi
Ma enerveaza "prietenii" care sunt fake
Ma enerveaza cnd sunt nervoasa si imi descarc nervii pe altcineva
Ma enerveazaca sunt prea sensibila!!!!
(Ma enerveaza cam tot in acest moment...dar:-j)
:D

Nervi anonimi



Ma enerveaza colegii mei de clasa care'z niste misogini si handicapatzi la care le dai un deget si itzi iau toata mana si si un picior,pardon nu numa un picior si si banii(adik ii fura din geanta).Isi bat joc de mine, da eu nu'i bag in seama si in continuaree le dau temele k sa nu zica ca'z rea ii ajut si totu'i ok...... Ma mai enerveaza si asa spusii mei prieteni care te baga in seama numa cand ai bani, sau ii ziua lor,"cum? asa fara cadou?",dar cand ii ziua mea nu'z instare sa-mi trimita nici macar un mesaj... Iar prietenu meu... nu stiu ce sa zic,ma distruge cumplet numai cand ma gandesc imi vine sa ma arunc de la etaju 10 ca sa stiu ca, da frate acuma totu'i ok o scapat de mine,si dupa ce morr macar stie k numai ii asa de greu sa te despartzi de o persoana cu care ai stat 2 ani jumate binentzeles dupa ce a murit..... si ar mai fii multee ce ma enerveaza.... da plm

Nervi anonimi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu