miercuri, 3 noiembrie 2010

Azi mă enervează

ma enerveaza sa stau 6 ore pe zi, 5 zile pe saptamana, 12 ani din viata intr-o sala, fara sa fac nimic

ma enerveaza cand curieru cu program 24/7 spune ca si-o terminat programu pe azi

Trimis de Anonim



Mă enervează șoferul de pe troleul de azi că nu mi-a deschis ușa la semafor.

Trimis de mine



Ma enerveaza ca nu am avut apa calda pana acum

Trimis de Lăpă



deci enervarea mea este urmatoarea.vezi vedea pe link-ul de mai jos. http://www.petitieonline.ro/petitie/semneaza/impotriva_inchiderii_liniei_oravita_anina-p51717047.html?msg_ok=1 cum se poate asa ceva??????????????????????? hai sa inchidem tot atunci si gata. ne ***** in el turism si inchidem tot. dam milioane de euro pe o frunza si furam.

Trimis de Mic Daniel Paul



Ma enerveaza ca asta e o idee de blog asa misto, si totusi nu mi-a venit mie.

Trimis de Ferruccio

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu