marți, 2 noiembrie 2010

Azi mă enervează...


Ma enerveaza oamenii de pe trolee care se imping si urla la lume sa inainteze, dar fara sa realizeze ca si ALTII intarzie in conserva aia, nu doar ei. 

 Trimis de Anonim



ma enerveaza babele de pe troleu care zic ca nai cei 7 ani de acasa cand le scuipi si le injuri pt ca te-au scuipat si injurat sa le lasi sa stea jos

ma enerveaza ca se face intuneric prea devreme

ma enerveaza ca mamele unora is mult prea proaste pt a trai pe aceasta planeta 

ma enerveaza ca lumea comenteaza asupra frezei mele

ma enerveaza ca ceasu imi merge cu 2 minute inapoi

ma enerveaza faptul ca varul meu ma fute la cap cu nustiu ce blog

Trimis de Petrovici



Ma enerveaza toti cocalarii si pitipoancele, care habar n-au putina gramatica si nu au pic de coerenta in vorbire, dar aceste persoane se cred zeitati!

Trimis de aNn



Ma enerveaza ca in seara asta mi-am dat seama ca nu o sa ajung decat un om frustrat care o sa se multumeasca cu un job doar pentru satisfactiile materiale, ma enerveaza ca de acum o sa scriu des pe blogul asta ca sa imi exprim frustrarile si o sa devin o persoana frustrata mai repede decat ma asteptam si ma enerveza ca mi se arde friptura in cuptor.

ma enerveaza ca azi a trebuit sa imi reformatez calculatorul, ma enerveaza ca in seara asta mi-am dat seama ca oamenii care lucreaza in domeniul la care aspir ajung nicte frustrati si ma enerveaza ca s-ar putea sa mi se fi ars friptura in cuptor.

Trimis de Mireille



Mă enervează că mâine am 3 teste și nuștiu nimic

Trimis de mine



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu