joi, 20 februarie 2014

Ma enerveaza ca moderatorul site-ului astuia a postat prima mea enervare in ziua in care am scris-o
Ma enerveaza ca nu mai am motiv sa ma enervez pe el si vroiam sa ma enerveze.
Ma enerveaza ca aseara am vb cu "ea" si nu mai recunoaste ca mi-a spus ca ma iubeste intr-un moment recent,cand i-am facut inima sa se topeasca.
ma enerveaza ca probabil nu va citi mesajul asta.
m-ar enerva si daca l-ar citi.
Ma enerveaza ca nu imi gasesc locul
Ma enerveaza ca nu am terminat nicio facultate din 3 incepute.maenerveaza cand nu iau salariul in 15.maenerveaza cand ma suna disponentul la fiecare 5 minute.ma enerveaza ca stau in rampa pt ca astia au pauza de masa.
ma enerveaza ca nimeni nu l-o jupuit inca pe nastase.ma enervează ca tre sa platesc avans la chirie.
ma enerveaza cand ma pune cineva sa astept.
Ma enerveaza ca nu umblu cu o blonda buuuna rau.
Ma enerveaza ca daca nu is nervos,is timid.
ma enerveaza ca nu l-am batut pe cristi.
Ma enerveaza ca is nervos si azi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu